Vizualinio identiteto dizaino fonas

PASLAUGOS ARBA KUO GALIU PADĖTI

BRENDO STRATEGIJOS PROJEKTAS

Suformuokime arba sustiprinkime jūsų prekės ženklą.

Brendo strategė Simona Damulienė Brendo strategė Simona Damulienė
Asteri vizualinis identitetasAsteri vizualinis identitetas
Mokymų priemonėsMokymų priemonės

IDENTITETO DIZAINO PROJEKTAS

Sukurkime vizualinę sistemą, atitinkančią jūsų strategiją.

STRATEGINIŲ SESIJŲ DIRBTUVĖS IR MOKYMAI

Kviesti, kaip pranešėją arba susitarti dėl individualios sesijos, mokymų.

Ar į pasitikėjimą investuojate taip pat rimtai, kaip į reklamą? Stiprus brendas nereiškia išlaidų ir nėra matuojamas „gražiau už kitus“ — atvirkščiai, tai aiškus skirtumas, kurio konkurentai negali nukopijuoti: jūsų pozicija, elgesio principai, požiūris į klientus, darbuotojus, partnerius, <...> ir to įrodymai. Investicija į brendo strategiją grįžta pasitikėjimu, lojalumu bei finansinėmis perspektyvomis. Tai ir verslo logika, kurią vainikuoja kokybiška vizualinė išraiška.

Vizualinio identiteto strategė Simona Damulienė

Strategija yra bendro darbo rezultatas, tad visus etapus lydi nuolatinis bendravimas — tiksliname, tikriname, kad sprendimai būtų lengvai pritaikomi ir veiktų.

BRENDO STRATEGIJOS PROJEKTAS

Koks rezultato proceso formavimo planas?

pilkas fonas

VIZUALINIO IDENTITETO DIZAINO KŪRIMAS

Vizualinio identiteto kūrimas yra procesas, kurio metu kuriami ir testuojama prekės ženklo vizualinė kalba, siekiant suformuoti stiprų, atpažįstamą, brendo strategiją atitinkantį prekės ženklo įvaizdį.

Rezultatas apima logotipo, spalvų paletės, šriftų, grafinių elementų ir kitų vizualinės komunikacijos priemonių dizainą, identiteto stiliaus gidą bei naudojimo taisykles.

vizualinio identiteto dizaino elementai
vizualinio identiteto dizaino elementai
pelės puota vizualinio identiteto stiliaus gidas
pelės puota vizualinio identiteto stiliaus gidas

Vizualinio identiteto stiliaus gido pavyzdys

pilkas fonas

INDIVIDUALIOS SESIJOS / MOKYMAI

Vidinių susitikimų fasilitavimas ar mokymų vedimas brendo strategijos turinio temomis, parinktomis remiantis jūsų tikslais: nuo pozicionavimo, brendo personos ar idealaus kliento identifikavimo iki kliento kelionės žemėlapio, komunikacijos architektūros ar socialinės atsakomybės integracijos.

Dirbama su jūsų realia situacija, kad komanda kalbėtų viena kalba, aiškiai suprastų išskirtinumą ir nuosekliai augintų brendo vertę bei pasitikėjimą jūsų prekės ženklu.

Temos, laikas ir formatas derinami individualiai.

Vizualinio identiteto dizaino fonas

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI

„Darbo procesas buvo labai aiškus, teisingai sudėliotos užklausos, labai aiškiai iškomunikuota kam ir kodėl to reikia, pateikti pavyzdžiai ir patarimai. Galiu drąsiai ir nuoširdžiai rekomenduoti! Įsiklausanti, konkreti ir sudedanti visus taškus ant i.“

Lina Astrauskė, MB ILEKA

March2 moteriškos aprangos prekės ženklas

march2 sijonas
march2 sijonas

Vizualinės komunikacijos auditas

„Išgirsti bei suprasti kliento poreikiai ir lūkesčiai, įsigilinta į veiklos sritį. Viso projekto metu reiškėsi kantri ir nuosekli laikysena, profesionalumas bei noras gauti geriausią rezultatą pagal pradžioje išsikeltus tikslus, nebandant pataikauti užsakovui vien dėl greitesnės projekto pabaigos. Patvirtinu tavo prisistatyme minimas stipriąsias savybes ir dėkoju už puikų galutinį rezultatą.“

Kęstutis Macionis, RIMTIES NAMAI,

Laidojimo paslaugos

Rimties namai vizualinis identitetas
Rimties namai vizualinis identitetas

Strategija identitetui, dizainas ir įgyvendinimas